söndag 22 september 2013

Funderingar vid Arnes sjuksäng den 7/8 på Piteå lasarett

Mycket tankar vad Arne funderade när han låg så sjuk hade svårt att få fram vad han ville säga jag tänker om han var medveten att det  var slut .Dagarna före när jag skulle åka hem för att hämta medicin var han så rädd att det skulle hända mig något sa alltid det skulle vara fruktansvärt om något hände .Arne är mitt allt kommer alltid att vara det .Det känns som om han är med mig ,det tror jag på ,Vi har gjort allt tillsammans alltid följs vars vi än skulle ingen av oss tyckte om att fara ensam bort ,Sista tiden när inte orkade följa och handla så var man så stressad för att komma fort hem .Jag har så enorma fina minnen under dom här 30 åren så jag får leva på dom <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar