onsdag 11 september 2013

Fortsättning på Arnes sjukdoms vistelse

Vi fick ett rum som vi tillsammans kunde vara med Arne det blev jag och Carina som låg kvar på lasarettet på dagarna kom även Bittan och Kristina någon stund .Måndag kom Jan och Marita Arnes son Arne blev sämre för varje dag .fast den dagen Jan kom var Arne något piggare så då fick vi en litet hopp .Arnes syster Ingrid och in kompis till henne Inge kom även hos honom .På tisdag blev han sämre ringde Jan och berättade  hur det var ,så dom kom dit även på onsdag ,njurarna hade slutat fungera inget urin kom så på aftonen tog dom bort droppet .Mina barnbarn kom dit på tisdag kväll det kändes väldigt skönt Arne var medveten att dom var där ,han sa högt o tydligt när Daniel for Hejdå .Varje kväll höll jag hans hand även natten till torsdag när Arne somnade in ifrån mig .Själv upplever jag att Arne fick ett mycket fint slut .Det känns tungt när jag tänker på det Arne ofta önskade att vi skulle få en tid till att vara tillsammans .Jag har fått så mycket kärlek utav honom under dom här 31 åren  .Det kommer jag att leva på .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar