fredag 30 november 2012

Till Boden med jultallrikar 29/11

Idag har det varit en både sorgens dag o rolig ,först var jag o följde opp en nära vän som har dött i lungcanser  .Efter for jag o Carina o Bittan upp till Sören i Boden han blir alltid glad när vi kommer Carina hade ordnat med jultallrikar till Sören o hans assistenter Vi köpte dom i Rosvik det var mycket mat för 120 kr st När vi kom hem åt vi varsin själva fast jag hade enorm värk i benet det blev lite väl mycke att gå idag ,Fast jag hade längtat så mycket att få träffa honom ,jag trodde hela tiden före operationen att jag inte skulle klara  den ,det var nog tur att Vera o Otto hade bett för mig det tror jag verkligen på Nu kommer Sören hem till Jul o få sina julklappar  det tycker han är roligt ,fast nu är det lite mindre med Tomten det bästa är paketen innehållet är inte så märkvärdigt för honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar