tisdag 6 november 2012

Sören hemma 6/11 2012

Idag kom Sören hem tillsammans med Andreas ,allt gick bra han var väldigt glad o nöjd emellanåt sökte han efter fimpar fast han hittade ingenting ,Bittan kom hade köpt filmrullar som Sören älskar så då blev det fika på en gång ,sen kom även Carina hon har alltid med sig en chokladbit .det var inte tänkt att Carina skulle komma när jag pratade med henne på morgon sa hon att har varit så mycket borta i veckan  sen när hon kom helt apropå blev vi glada allihop ,hon har så lätt för att prata om allt med Andreas Det blev en riktigt fin stund vid kaffebordet ,Sören lyssnade o små skratta ett tag sen när han blev less på att höra på oss gjorde han tydliga tecken att nu får det vara nog .Så småningom visa han att Andreas skulle gå ut så då passade han på att ta en tur till OK ,Sören tyckte nog att det blev kort stund Andreas var borta ,Sören åt en bra portion fast på ett tag ville han att jag skulle mata honom det brukar han ofta göra jag tror att han vill ha all uppmärksamhet utav mig Det är alltid roligt när han är hemma eller vi till honom när jag ser att Sören har det bra ,nu har jag ingenting mer att tillägga annat än att vi har planerat resa hos Sören  på 3 veckor för då hoppas jag att det ska gå bra att följa i bil med Carina :.Enligt läkarorder blir det ingen bilkörning på 6 veckor















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar