fredag 8 augusti 2014

1 år idag den 8/8 sen Arne gick bort

Det är en jobbig dag jag minns varenda minut under den dagen ,hur vi tog farväl av Arne på las fast när vi åkte hem var man som i en dimma helt borta Under det här året som gått har jag verkligen fått mycket hjälp både ekonomisk och omtanke av mina barn även av Arnes son och hans fru Marita  Tänker mycket över alla dom åren vi fick tillsammans mycket trygghet även många husvagnsresor och skoterturer till fjälls Arne var mycket lätt att leva med lugn ock omtänksam även alltid villig att Sören fick komma hem .Jag jämn förde aldrig mitt föregående liv utan det var borta Fast nu kan jag även tänka tillbaka är tacksam över våra fina barn vi fick Själv var jag egentligen ett barn när jag träffade Hjalmar levde genom honom jag kan med övertygelse säga att det finns två olika kärlekar ,det finns absolut inte någon likhet mellan dom två personerna Arne o Hjalmar Funderar ofta om det var vår herre där uppe som förde oss samman sen jag träffa Arne bad jag ofta till högre makter att om han tyckte det var rätt så skulle han föra vägen åt mig till honom Så blev det kan inte ha blivit bättre Till slut vill jag säga att jag älskade er båda på olika sätt kanske mera mogen  på senare år <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar