torsdag 3 juli 2014

Besök till Sören 2/7

Jag och Carina for opp till Sören på morgonen det småregnade Carina skulle ordna lite så vi först i Luleå på Heden Det var svårt att få tag på flytdräkt den finns bara i Luleå den ska hon beställa hem Sören älskar att få vara i badhuset i varma vattnet ,Sören blev glad när jag kom han skrattar så innerligt gott när jag säger att han är mitt allt .Dom tog sin vanliga promenad under tiden ordnar jag med fika som vi har tagit med oss .Det var en vikarie Vsom heter Fredrik han var ny för dagen sen var det Milenko han har varit där i 10 år Vi har fått behålla våra underbara assistenterna Sören gjorde klart för oss när vi ska åka han är väldigt tydlig med det .I augusti ska dom fara till Pite havsbad över en dag innan dess vill jag få hem honom Andreas har semester en vecka till det är bara han som kommer med Sören hem Tror ingen förstår hur mycket Sören betyder för mig det finns säkert många som funderar varför jag inte har honom hemma ,det skulle jag aldrig ha orkat sen har Sören fått så mycket lärdom under dom här åren det har gått så mycket framåt med bilder som han kan förstå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar