lördag 22 mars 2014

En vanlig lördag 22/ 3 2014

Idag var det Loppis i Piteå på Småstad  jag följde med Bittan o Naima mycket folk även på Gallerian Vi fikade på Röda Lyktan så kom även Kicki o Vera med oss Köpte en stickad tröja till den nyfödde Harry lille bror till Vera .Fick väldigt ont i benen särskilt i fot vristen fast det känns lite roligare när man kommer hem när jag har fått vara ut o se lite folk Sen på kvällarna är det TV som gäller jag känner alltid att Arne är med mig även när jag lägger mig .Bilen som jag fick den har fått stå stilla den kommer jag bara använda när längtan blir för stor efter att träffa mina små barnbarnsbarn .Datorn det är även ett sällskap finns många spel man kan roa sig med Arne sa ofta att han var glad över att jag hade fått en dator som jag gladde mig åt Nu är mina tankar hos Arne går igenom mycket hur roligt vi har haft med våra fiske resor o husvagnsemester Nu måste jag lägga mig klockan har hunnit bli 22 30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar