måndag 7 maj 2012

11/ 3  I dag fyller Sören 55 år . Vi åker opp till Boden för att gratulera honom .Har kommit överens med assistenterna om en tid .Det var jag Arne oCarina  vi tog med oss smörgåstårta o fika pluss en vanlig tårta .Han blev väldigt glad när vi kom .Det var paketen som han älskar innehållet det bryr han inte så mycket om Vi fika tillsammans allaihop .Vi har mycket fina personliga assistenter till Sören .De ordnar ofta aktiviter åt honom  i slutet av juni ska dom hyra en stuga i Sörbyn.över en helg .det gjorde dom i fjol också .Känner mig trygg o nöjd hur det är ordnat för Sören .Sen har jag fått Carina att överta godemanskapet till honom ock hon är duktigt genom att hon jobbar inom vården så känner hon till regler o rättigheter .Carina o jag är opp till honom var tredje vecka .sen kommer Sören hem med färdtjänst och har med sig en utav assistenterna. Han är glad även när han är hemma när taxin kommer så är han beredd att åka .det känns skönt då vet jag att han har det bra   MINA TANKAR ÄR ALLTID HOS HONOM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar